alliance international media (aim) regionalni je lider u izdavaštvu poslovnih publikacija namenjenih ekonomskim, političkim i diplomatskim liderima u Srbiji i regionu. Već više od decenije aim svoj kredibilitet gradi na nezavisnom i transparentnom poslovanju i najvišim svetskim produkcijskim standardima.

Mada je velika većina publikacija na engleskom jeziku, aim je od svog nastanka izdavao publikacije na još desetak svetskih jezika.

Gotovo sav izdavački program alliance international media realizovan je na osnovu višegodišnje bliske saradnje sa organizacijama i telima koje stoje iza svakog realizovanog projekta.

Istorijat

alliance international media (aim) osnovana je 1997. u Londonu, UK, sa ciljem da posluje na globalnom tržištu kroz sopstvena predstavništva (Pariz, Brisel, Bon, Madrid i Rim) i stalne i povremene franšize u još desetak zemalja u svetu.

Godine 1997. aim je nagrađena jednim od najviših svetskih priznanja u izdavačkoj industriji – International Press Distribution Award (IPD) za „kompanije sa najvišim stepenom inicijative, investicija i inovacija“. Tom prilikom nagrade su dodeljene i magazinima TIME, International Herald Tribune, National Geographic, Burda, Wallpaper i nekolicini drugih najuticajnijih globalnih publikacija.

Srpska kompanija aim osnovana je oktobra 2003. godine u Beogradu pod imenom alliancemedia i od tada izdaje CorD magazin na engleskom jeziku, koji je prepoznat kao jedan od najuticajnijih nezavisnih mesečnika u regionu na engleskom jeziku.

Septembra 2008. srpska kompanija je dobila naziv alliance international media.

aim danas izdaje i više desetina specijalizovanih poslovnih izdanja u saradnji sa najeminentnijim domaćim i stranim organizacijama, asocijacijama i investicionim grupama i kompanijama.

alliance international media je član Asocijacije medija Srbije, ABC Srbije i IAB Srbije.